Zo raak jij nooit meer een Zara bon kwijt

Zo raak jij nooit meer een Zara bon kwijt

Je denkt dat je goed bij Zara bent geslaagd, maar dan kom je thuis en past dat ene shirtje toch net niet. Een week later wil je het shirt terugbrengen en kom je erachter dat je de Zara bon kwijt bent. Wat nu?

Iedereen die wel eens met dit probleem te maken heeft gehad weet inmiddels dat Zara geen genoegen neemt met het tonen van een bankafschrift. Je moet de originele aankoop bon laten zien, maar hoe kan je nu toch iets ruilen of retourneren als je de bon kwijt bent?

Bewaar je bon in de Zara-app

Als je de bon al kwijt bent kan Zara je helaas niet verder helpen. Gelukkig heeft Zara wel een manier gevonden waardoor je de bonnen niet meer zal kwijtraken en retourneren voortaan minder stressvol is. Zara heeft het mogelijk gemaakt om de bon van je winkelaankoop in de app te bewaren. Je kan de kassabon direct op je mobiele telefoon ontvangen door bij je volgende aankoop in een Zara-winkel de app te gebruiken.

Als je nog bonnen hebt rondslingeren kan je deze ook aan de app toevoegen door de QR-code op je papieren bon te scannen. Op deze manier heb je al je aankopen van de webshop en de winkel in de app geregistreerd en hoef je nooit meer te zoeken naar papieren kassabonnen.

Omruilen en retourneren bij Zara

Vanaf de aankoopdatum heb je 30 dagen om te ruilen en retourneren. Zoals hierboven aangegeven is het noodzakelijk om de originele kassabon op papier of in de app te laten zien. Zara zal het bedrag terugbetalen met de originele betaalmethode die je voor de aankoop hebt gebruikt. Houd er verder rekening mee dat ruilen en retourneren alleen mogelijk is in hetzelfde land of regio waar de aankoop is gedaan. Als de aankoop met een pinpas of creditcard is gedaan, is het belangrijk om dezelfde kaart mee te nemen.

Voor het ruilen en retourneren van sommige artikelen gelden speciale voorwaarden. Bekijk hier om welke artikelen het gaat.

Vergelijkbare berichten

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *